Informacje

Znajdziecie nas także na: FANFICTION.NET oraz FACEBOOKu.

piątek, 11 grudnia 2015

Sorka, ziomki




Drodzy Czytelnicy!

Niestety nie dostaniecie dzisiaj dodatku, z bardzo prostego powodu – nie podobał się on nam, a nie chcemy Wam wstawiać tutaj czegoś poniżej naszego poziomu! Jednak projektu (hehehe… ciężka praca blogera) Blaise Zabini ocenia nie zamierzamy porzucić i kiedyś do niego wrócimy! Zatem do opka właściwego wrócimy za tydzień! Mam nadzieję, że szykujecie się już na porządną dawkę absurdu! Polecam meliskę dla niepełnoletnich, a dla dorosłych – wódkę!
Aczkolwiek, żeby nie zostawić Was tak całkowicie z niczym, każdy kto napisze do nas na:


lub na naszym profilu:

(LAJKUJCIE!)

lub w zakładce:

BURDELNIK 

oraz poda nam swojego e-maila, dostanie jedyny i niepowtarzalny TOM PIERWSZY w formie PDF-u! Cieszycie się tak bardzo, jakby wcześniej przyszła gwiazdka?! BO MY TAK!
                 Przy okazji – macie kolejny tydzień na skomentowanie rozdziału 9! Do roboty! Kolejny rozdział będzie, jeśli dostaniemy 30 KOMENTARZY!!!



Pozdrawiamy
Boom Boom & Rich B.

5 komentarzy:

  1. Ooo szkoda 😢... Ale z drugiej strony... Rozdział będzie akurat gdy będziemy na wycieczce ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda :< Mam nadzieję, że szybko wrócicie do tego projektu :D Ja chcę już kolejny piątek :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko, poczekam cierpliwie ;) To prawda, że czekanie jest denerwujące, ale im dłużej czeka się na coś dobrego, tym staje się to lepsze ^^
    Pozdrawiam.

    ~Nexusy K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam Cię serdecznie, mam nadzieję, że mój blog przypadnie CI do gustu i zostawisz po sobie ślad ;)
    https://opowiadanialaleczki.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, po tej fascynującej reklamie nabrałem niesamowitej ochoty, żeby na niego wejść! A czasu brak, więc co ja teraz biedna zrobię?!

      Rich B.

      Usuń